SheReads 404 > Recent Status Updates

Showing 1-30 of 39
SheReads 404
SheReads 404 is starting وريث آل نصران
في الجزء التالت و عندي مشاكل شخصية كتير مع ملك و عيسى😂
عموما لو ماقدموش حل للشخصيات دي هبقى ضيعت وقت كبير ع الفاضي
رأيي السرد مش احسن حاجة،مفيش فراشات في الحوار بين الشخصيات بس مقدرة انها بتتكتب من ٥ سنين عشان كده الناس متعلقة بيها
Dec 28, 2025 06:28PM Add a comment
وريث آل نصران

SheReads 404
SheReads 404 is on page 170 of 352 of جلسة علاجية
هو حماس و مسلي بس في بطئ غبر مبرر في الاحداث
Nov 20, 2025 02:01AM Add a comment
جلسة علاجية

SheReads 404
SheReads 404 is finished with King of Envy (Kings of Sin, #5)
By far, this is the most boring book Ana has ever written. I can'ttttttt they're soooo boring that I'm so tempted to dnf this book.
Apr 30, 2025 04:16PM Add a comment
King of Envy (Kings of Sin, #5)

SheReads 404
SheReads 404 is finished with King of Envy (Kings of Sin, #5)
I hope you're hungry for nothing
Apr 30, 2025 01:20AM Add a comment
King of Envy (Kings of Sin, #5)

SheReads 404
SheReads 404 is starting 005 (سلسلة 005، #1)
شخصية البطلة غثيثةةةةةةةة
اتوقع تخطينا كلنا البطلة البائسة اللي العالم كله بيوقع في حبها لكن الكاتبة اكيد عندها وجهة نظر اتمنى اوصلها في النهاية😀
Feb 23, 2025 09:19AM Add a comment
005 (سلسلة 005، #1)

SheReads 404
SheReads 404 is on page 60 of 391 of 005 (سلسلة 005، #1)
مش عارفه هل لأني مش بقرأ كتب مترجمة في العادي ولالا لكن الأسلوب غريب.
انتظر من كاتبة عربية ان الشخصيات تكون عربية او في مدينة عربية على الاقل او لاسلوب يكون فيه طابع عربي مش طالبة لغة عامية لكن الكتابة طالعة كأنها فيلم اجنبي مترجم AI
Feb 23, 2025 09:18AM Add a comment
005 (سلسلة 005، #1)

SheReads 404
SheReads 404 is on page 200 of 448 of First-Time Caller (Heartstrings, #1)
I'm not liking the whole two dads thing + Lucie is 29 yrs and a mom she's bond to have a tougher personality than what I'm witnessing so far.
Anyways, let's see where we go from here..
Feb 11, 2025 08:10AM Add a comment
First-Time Caller (Heartstrings, #1)

SheReads 404
SheReads 404 is starting محطة الرمل
هل ينفع أبدي رأيي في رواية من 2013؟ حاسه عادي اه
و حاسه ان الرواية دي نفس vibes الزعفرانة، البطل بيحب واحدة في الاول و نتعلق كلنا بيها بعدين لسبب لايعلمه الا الله حكايتهم بتنتهي و يحب واحدة تانية
عموما انا لسه في البداية اما نشوف..
Jan 31, 2025 07:51AM Add a comment
محطة الرمل

SheReads 404
SheReads 404 is finished with Not in My Book
I lost interest at this point, the book just keeps dragging and dragging with no issue in particular, just the writer's preference to write a 600 pages book.
Dec 26, 2024 06:22PM Add a comment
Not in My Book

SheReads 404
SheReads 404 is on page 136 of 310 of الزعفرانة
حاسه يحيى محتاج يروح لثيرابيست بس او ان اهله يربوه عشان جده و مراة عمه ماعرفوش يربوه
Nov 25, 2024 02:24AM Add a comment
الزعفرانة

SheReads 404
SheReads 404 is on page 130 of 454 of شمس منتصف الليل
مشكلتي مع الرواية حاجتين، ماينفعش تقولي ان الشخصيات خلفيتها عربية و بتخليهم يعملو كل حاجة زي الاجانب+السرد كأنه طالع من فيلم اجنبي مش رواية عربية
Nov 20, 2024 05:44AM Add a comment
شمس منتصف الليل

SheReads 404
SheReads 404 is on page 105 of 454 of شمس منتصف الليل
انا كنت محتاجة رواية طيبة اقرأها مش دارك رومانس😭
انا اصلا بقرأه بالعافيه بالانجلش كمان عربيييييييي!
مش عارفه هكملها ولالا بس عاوزه اعرف اوي مين آريز
Nov 20, 2024 05:44AM Add a comment
شمس منتصف الليل

SheReads 404
SheReads 404 is 26% done with دماء على السجادة الحمراء
لو كان السرد بالفصحى و الحوار بالعامية كان هيبقى احسن بكتير+ السرد محتاج يتحسن شوية بتوه ومش بعرف مين اللي قال ايه اغلب الوقت من كتر ما الكلام لازق في بعضه سردًا
Nov 18, 2024 06:01AM Add a comment
دماء على السجادة الحمراء

SheReads 404
SheReads 404 is 57% done with ابتسم فأنت ميت
مش عارفة الكاتب عاوز يوصل لإيه غير انها شقة مسكونه بأرواح قديمة بتenhance الافكار الغير سوية في الانسان و بتنتهي بالقتل في الاخر؟
مش عارفه هكملها ولالا
Nov 18, 2024 01:02AM Add a comment
ابتسم فأنت ميت

SheReads 404
SheReads 404 is on page 260 of 286 of خوف (خوف، 1#)
لو كان قرأ الاذكار و آية الكرسي ماكنش زمان كل ده حصل
Nov 17, 2024 01:23AM Add a comment
خوف (خوف، 1#)

SheReads 404
SheReads 404 is on page 116 of 286 of خوف (خوف، 1#)
تعرفو دس السم في العسل؟ الكتاب ده عبارة عن كده
Nov 16, 2024 09:41AM Add a comment
خوف (خوف، 1#)

SheReads 404
SheReads 404 is on page 91 of 321 of ابتسم فأنت ميت
بيزكلي الرجالة هم سبب البلاوي اللي في العالم كله
Nov 15, 2024 10:50AM Add a comment
ابتسم فأنت ميت

SheReads 404
SheReads 404 is on page 15 of 321 of ابتسم فأنت ميت
شوف يا اخي التلات صحاب دول لو حصلهم حاجة انا مش هزعل عشان مهزأين اوي بجد😂😭ده لو عرفنا نقول عليهم صحاب اصلا
Nov 15, 2024 12:13AM Add a comment
ابتسم فأنت ميت

« previous 1
Follow SheReads's updates via RSS